Air Navigation Services 2008. Október 22. Szerda |
|
A Cseh légi közlekedés irányítójának az e-learning oktatás bevezetésével sikerült beteljesíteni az igényes követelményeket a képzettségre és az alkalmazottak szakképesítésére, és ezzel növelni a minőséget és a biztonságot a légi navigációs szolgáltatásban. A Cseh Légiközlekedés Irányítási Központjának legfőbb feladata a dinamikusan fejlődő és változó légiközlekedés biztonságos irányítása. A nemzeti és nemzetközi szabályokkal összhangban a Cseh Központ különböző szolgáltatásokat nyújt a Praha-Ruziňe, Brno-Tuřany, Ostrava-Mošnov és a Karlovy Vary repterekről közlekedtetett járatoknak a cseh légtérben. A biztonságos és professzionális színvonalú |
|
A Cseh Biztosító 2008. Október 10. Péntek |
|
A Cseh Biztosítónak az e-learning bevezetésével sikerült minimálisra csökkenteni azt az időt, ami az alkalmazottak átképzéséhez szükséges. Ezzel egyidejűleg minimálisra csökkent a kurzusok szervezésével és adminisztrálásával kapcsolatos idő is. A biztosítótársaság maga is belátta, hogy az e-learning bevezetésével jelentős időt és kiadásokat takaríthat meg, nem beszélve arról, hogy e megoldás révén a konkurenciával szemben nagy előnyre is szert tett. |
|
Új Magyarország Vidékfejlesztési Program 2008. Május 19. Hétfő |
|
A gazdasági teljesítményt jelzi, hogy az egyes ágazatok között a GDP (bruttó hazai termék) tekintetében jelentős különbség figyelhető meg. Az ipar és a szolgáltatási szektor növekedése meghaladja a nemzetgazdaság átlagos növekedési ütemét, a mezőgazdaság hozzájárulása a GDP-hez azonban mind mértékében, mind irányában elmarad attól. |
|
A Pilzeni Középiskola 2008. Május 17. Szombat |
|
Az Egészségügyi szakközépiskola Pilzenben érettségi utáni oktatást is végez, ahol diplomás specialisták végeznek. Az iskola oktató csoportja eltervezte, hogy bevezeti az oktatásba az e-learninget, főleg azoknak a diákoknak, akik úgy döntöttek, hogy érettségi után tovább tanulnak. |
|
T-Mobile 2008. Május 17. Szombat |
|
A 3500 alkalmazott számára nemcsak a megfelelő oktatási tartalmak kiválasztása volt szükséges, hanem egy megbízható rendszert is, amely biztosítja a tanfolyamok szervezését és értékelését is. A versenytárgyalásban végül a KONTIS cég iTutor rendszere győzött. Az iTutor keretrendszert, beleértve az elemző és egyéb moduljait, az SAP rendszerrel implementálták. Ezzel a megoldással a szervezeti struktúra és az egyes felhasználói fiókok automatikusan kerültek be az iTutorba az SAP HR moduljából. |
|
A Nyitrai Egyetem 2008. Május 17. Szombat |
|
A KF egyetem a jövő tanárait készíti fel a következő tárgyakban: Matematika, Fizika, Biológia, Kémia, Geográfia, Pedagógia, Pszichológia, Ekológia, Angol nyelv, Német nyelv, Rajz és Testnevelés. Az informatikai tananyagnak is fontos szerepe van. Az informatikai tanszék alkalmazottai különböző tudományos tervezeteken dolgoztak és kifejlesztettek egy olyan módszertant amely alapján elkészültek az e-learning kurzusok. Ezek a kurzusok fontos és nélkülözhetetlen részévé váltak az oktatásnak. |
|
Vodafone 2008. Május 15. Csütörtök |
|
2002 végén a Vodafone társaság éves feladata előtt ált, miszerint közölni kellett az alkalmazottaknak a jövő évi stratégiát. Egy nagyon nehéz feladatról volt szó, mivel az új stratégia alapelve a megjelenéséig titkos, majd azt alaposan és gyorsan tudatni kell az alkalmazottakkal. A stratégia néhány csoport számára egyedi azért, hogy mindenki megértse mi a célja és feladata. Az egész stratégiát érdekesen és vonzóan kell leadni, hogy minden alkalmazott magáénak érezze az új célokat. A Vodafone úgy döntött, hogy ezt a nehéz feladatot az e-learning segítségével oldja meg, amivel egyúttal alaposan ellenőrizheti, hogy működik ez az oktatási módszer a cég környezetében. |